FANDOM

Collector drones
Salaperäiset kerääjät (Collector) elävät Omega 4 -massanvälittäjän takana ja ovat muille lajeille laajalti tuntematon rotu. Vaikka Omega 4 -välittäjä sijaitsee Terminusjärjestelmissä, kerääjiä nähdään niissä hyvin harvoin – saati Linnakeavaruudessa – ja moni pitää kerääjien olemassaoloa ylipäätään silkkana myyttinä. Omegalla kerääjiä on nähty varmuudella ainoastaan muutamien vuosisatojen välein.

Heidät tunnetaan kummallisesta tavastaan käydä kauppaa muiden lajien kanssa: he pyytävät outoja valikoimia eläviä olentoja – kuten pari tusinaa vasenkätisiä salarianeita, kuusitoista paria batarianilaisia kaksosia, eriklaanisille vanhemmille syntynyeitä kroganeja, tai tusina "puhtaita" quarianeita, jotka eivät syystä tai toisesta ole koskaan jättäneet Vaeltavaa Laivuetta – ja tarjoavat vastineeksi ällistyttävää ja äärimmäisen arvokasta uutta tekniikkaa. Heitä näyttäyttäisi tällä hetkellä kiinnostavan terveet bioottiset ihmiset; kukaan ei kuitenkaan tiedä, mitä kaupitetuille yksilöille tapahtuu vaihtokaupan jälkeen.

ME1 Council Legion of Merit Rodut ME1 Council Legion of Merit
Linnake AsariDrellElkorHanarIhminenSalarianTurianVolusYlläpitäjä
Ei-Linnake BatarianKerääjäGethKroganLeviatanQuarianRaloiNiittäjäVirtuaalialieniVorchaYaag
Historialliset ProteanRakniTaustarodut

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki