Fandom

Mass Effect Wiki

Omnityökalu

67sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommenttia0 Share
Standardiomnityökalu
Omnityökalut ovat monikäyttöisiä diagnoosi- ja valmistustyökaluja sekä monipuolisia tietokoneita. Niitä hyödynnetään sekä siviili- että sotilaskäytössä, esimerkiksi hakkerointiin, koodinpurkamiseen ja erilaisiin korjaustöihin. Omnityökaluilla on oranssi holografinen käyttöliittymä, joka käynnistettäessä ilmestyy käyttäjän käsivarren tai kämmenen päälle.

Pioneerit, vartijat ja soluttautujat käyttävät korkealuokkaisia omnityökaluja, joiden avulla he voivat käyttää erilaisia teknisiä erikoistaitoja.

Teknisiä tietoja Muokkaa

Omnityökalu koostuu mikrokokoisesta tietokoneesta, sensoreista sekä pienikokoisesta valmistajasta.

Valmistajan avulla käyttäjä voi nopeasti koota kolmiulotteisia objekteja, kuten muovisia, kevytmetallisia ja keraamisia osia. Tämä mahdollistaa monien tarvikkeiden korjaamisen kentällä, ja hylättyjen tarvikkeiden uudelleen käyttämisen.

Omniaseet Muokkaa

Omniterän käyttö taistelussa
Omnityökaluja voidaan käyttää myös lähitaisteluaseina. Yleisin käyttötapa on "omniterä". Se on kertakäyttöinen piikarbiditerä, jonka omnityökalu koostaa. Läpinäkyvä, lähes timantinkova ja erittäin kuuma terä luodaan ja säilytetään massaefektikentässä, jolloin se ei ole vaarallinen käyttäjälleen, vaan ainoastaan viholliselle.

Tunnetut ominaisuudet Muokkaa

Yleiset
  • Valaisin
  • Skanneri
  • Esineiden korjaus
  • Lääkintägeelin annosteleminen
  • Ohjelmointi ja hakkerointi
  • Kamera
  • Kommunikointi videon, äänen ja holografian avulla.
  • Videopelien lataaminen ja pelaaminen
  • Esineiden muuttaminen omnigeeliksi
  • Esineiden kokoaminen
Sotilaskäyttö
  • Teknisten erikoisvoimien ja taitojen käyttö
  • Esineiden ja aseiden päivittäminen
  • Lähitaisteluase

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki